Nieuws
Je merkidentiteit is veel meer dan een logo
De waarde van een logo is niet meer zo groot als deze was. Voorheen was het de basis van je bedrijfsidentiteit. Het bepaalde voor een groot deel je huisstijl. Tegenwoordig is het logo slechts een van de vele elementen die […]
Bekijk berichtAlles over huisstijlen en huisstijlimplementatie
De visuele identiteit van je bedrijf is je huisstijl. Iedereen kent wel het logo van IKEA of Lidl, Coca Cola en Tony Chocolonely. Het vertalen van het logo naar alle middelen binnen de organisatie waar een logo op kan is […]
Bekijk berichtToegankelijke PDF’s voor (semi-)overheid
Halverwege 2018 kregen we voor het eerst de vraag van de gemeente Amsterdam, waar wij veel grafische vormgeving voor verzorgen of we de beleidsnota, die we net vormgegeven hadden ook ‘web toegankelijk i.v.m. de digitale toegankelijkheid’ konden maken. Euhh, web […]
Bekijk berichtInfographics van WIJZ werkt
Een paar voorbeelden van onze infographics met heel verschillende doelen en uitgangspunten. Wij maken infographics voor digitaal gebruik, interactief en voor print. Meer voorbeelden, waaronder infographics voor de gemeente Amsterdam en verschillende MKB-ers, bekijken? Ga dan naar ons werk en […]
Bekijk berichtTrends grafische vormgeving 2020: hypermodern met een knipoog naar de roaring twenties
Een nieuw jaar grafische vormgeving is weer aangebroken! Al kunnen we natuurlijk niet in een glazen bol kijken, toch signaleren we al wel een aantal trends in grafische vormgeving waarvan wij denken dat ze het helemaal gaan worden in 2020. […]
Bekijk berichtInfographics: wat zijn het & wat heb je eraan?
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. En duizend woorden over data, dat leest natuurlijk niemand. Hoe zorg je er dan toch voor dat iedereen de schoonheid van jouw data ziet en begrijpt? Tadaaa, visualiseer het en je hebt een […]
Bekijk bericht